Polityka wysyłki i zwrotu
Firma Handlowo Usługowa Vito Witold Gąsior
ul. Wąska 13/2, 38-300 Gorlice
woj. małopolskie
NIP: PL7382105261
1. Wysyłka
1.1. Realizujemy wysyłki za pośrednictwem firm kurierskich InPost oraz DPD.
1.2. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
1.3. Koszty wysyłki są naliczane zgodnie z aktualnymi cennikami firm kurierskich i są widoczne w koszyku przed finalizacją zamówienia.
2. Zwroty
2.1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
2.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
2.3. Klient zobowiązany jest odesłać towar na adres:
Firma Handlowo Usługowa Vito Witold Gąsior
ul. Wąska 13/2
38-300 Gorlice
woj. małopolskie
2.4. Do zwracanego towaru należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu, który można pobrać z naszej strony internetowej lub otrzymać drogą mailową na życzenie.
2.5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że zwrot wynika z winy sklepu (np. otrzymanie wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem produktu). W takim przypadku koszt zwrotu pokrywa Firma Handlowo Usługowa Vito Witold Gąsior.
2.6. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kosztom jego wysyłki do Klienta. Zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.
2.7. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
3. Reklamacje
3.1. W przypadku stwierdzenia wad towaru lub niezgodności z zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
3.2. Reklamację należy złożyć pisemnie na adres siedziby firmy lub drogą elektroniczną, załączając opis wady oraz dane kontaktowe.
3.3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
3.4. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, a jeśli nie będzie to możliwe, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne towary do wyboru.
4. Postanowienia końcowe
4.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką wysyłki i zwrotu mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
4.2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej polityki. Zmiany obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie internetowej sklepu.